Recruitment Consultant, pohodový tým Plzeň

Vaše náplň práce

Jaká práce vás bude čekat?

  • vyhledávání a oslovování vhodných kandidátů na obsazované pracovní pozice
  • aktivní oslovování potenciálních kandidátů
  • každodenní práce s interním systémem, LinkedIn a inzertními portály
  • tvorba inzerátů pro klienty z různých odvětví
  • výběrová řízení - pohovory, testování, představení těch správných kandidátů klientovi
  • péče o to nejcennější co máme - naše klienty
  • aktivní spolupráce s obchodníkem a účast na obchodních jednáních s klienty
  • práce na rozmanitých projektech v HR oblasti

Váš profil

Co očekáváme?

  • všeobecný přehled
  • zkušenosti z oblasti náboru či obchodu v oboru alespoň 1 rok
  • praxe z agentury velkou výhodou (research, talent sourcer, obchodník, junior recruiter,…)
  • velmi dobré komunikační dovednosti
  • zájem být součástí týmu a táhnout za jeden provaz
  • komunikativní znalost AJ či NJ
  • nadšení do práce, „tah na branku“, schopnost pracovat samostatně i v týmu

Naše nabídka

Naše nabídka?

  • práce, která dává smysl a má své výsledky
  • kanceláře v centru Plzně
  • fungující tým lidí, kteří spolupracují a umí se podporovat
  • rozumně nastavené cíle pro plnění - u nás nebudete jen číslem ve statistice
  • fixní mzda. plus zajímavé měsíční provize (průměrný výdělek po zaučení 40.000 – 60.000 Kč/měs.)
  • po roce - 25 dní dovolené, 3 sick days, narozeninové a Silvestrovské volno
  • pružná pracovní doba
  • další benefity - stravenky, flexipassy, vzdělávání, příspěvky na pojištění, jazykové kurzy, odměny k pracovnímu výročí, pravidelné školení a firemní akce
  • pracovat z domu jednou za čas nám vůbec nevadí
  • notebook a telefon je samozřejmostí
  • v kancelářích si dáte dobrou kávu, čaj a občas i dort

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.






Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.