HEAD OF EMPLOYEE EXPERIENCE

Vaše náplň práce
  • Budete zodpovědní za přípravu a implementaci strategie vzdělávání zaměstnanců. Na základě každoročního hodnocení výkonnosti a spolupráce s manažery identifikujete potřeby jednotlivých oddělení a zaměstnanců a sestavíte roční plán školení a zajistíte jeho realizaci na všech úrovních společnosti a prostřednictvím různých formátů.
  • Dále budete mít na starosti realizaci všech interních workshopů a dalších vzdělávacích akcí pro zaměstnance v návaznosti na ambice a strategii společnosti.
  • Spolu s manažerským týmem budete realizovat kariérní plány zaměstnanců a podporovat rozvoj klíčových zaměstnanců a talentů společnosti.
  • Budete spravovat veškeré školicí a reportovací nástroje, včetně plánování a aktualizace rozpočtu a zajišťovat dodržování všech interních a externích předpisů, které jsou součástí našich obchodních aktivit.
  • Také budete mít na starosti rozvoj naší zaměstnavatelské značky, včetně CSR aktivit, interní komunikace a firemních interních či externích akcí, které budete připravovat, organizovat a realizovat. To zahrnuje styk s dodavateli, plánování, sledování a dodržování rozpočtu.
  • Budete zodpovědní za činnosti spojené s řízením kanceláře včetně řízení Office Managera.
  • Zajistíte realizaci průzkumů spokojenosti zaměstnanců a sledování výsledků analýz a akčního plánu.
  • Aktivně se budete účastnit všech skupinových projektů souvisejících se zaměstnaneckou zkušeností.
  • Spolupracovat budete s kolegy z HR, řediteli a dalšími odděleními, abyste zajistili soulad iniciativ zaměstnaneckých zkušeností s cíli organizace.
  • Je třeba být informován o trendech v oboru a osvědčených postupech v oblasti zaměstnanecké zkušenosti a implementovat inovativní řešení pro neustálé zlepšování zaměstnanecké zkušenosti.

Váš profil
  • VŠ vzdělání (obor HR, psychologie nebo příbuzný obor výhodou).
  • Úspěšná zkušenost s osvědčenou praxí v podobné roli se zaměřením na školení a rozvoj zaměstnanců, dobrá znalost trhu v oboru.
  • Středně pokročilá znalost angličtiny a výborná znalost češtiny. Francouzština na jakékoli úrovni je další oceňovanou dovedností a výhodou.
  • Organizační dovednosti se schopností stanovit priority a připravit činnosti, vybudovat efektivní akční plán, strategii a budoucí vizi.
  • Ochota učit se, spolupracovat, schopnost naslouchat a chuť spolupracovat s ostatními odděleními společnosti a členy týmu.
  • Velmi dobrá komunikace a schopnost řešit problémy.
  • Schopnost vytvářet silné vztahy s interními a externími stranami. Orientovanost na lidi, schopnost motivovat a delegovat.

Naše nabídka
  • 13. plat dle výsledků společnosti
  • Zázemí silné mezinárodní společnosti s možností ovlivňovat obchodní výsledky společnosti
  • Nově zrekonstruované kanceláře hned u metra B - Nové Butovice
  • Možnost kariérního růstu
  • Občasné služebn

Pracoviště:
Stodůlky, Praha 13
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

  • VŠ vzdělání (obor HR, psychologie nebo příbuzný obor výhodou).
  • Úspěšná zkušenost s osvědčenou praxí v podobné roli se zaměřením na školení a rozvoj zaměstnanců, dobrá znalost trhu v oboru.
  • Středně pokročilá znalost angličtiny a výborná znalost češtiny. Francouzština na jakékoli úrovni je další oceňovanou dovedností a výhodou.
  • Organizační dovednosti se schopností stanovit priority a připravit činnosti, vybudovat efektivní akční plán, strategii a budoucí vizi.
  • Ochota učit se, spolupracovat, schopnost naslouchat a chuť spolupracovat s ostatními odděleními společnosti a členy týmu.
  • Velmi dobrá komunikace a schopnost řešit problémy.
  • Schopnost vytvářet silné vztahy s interními a externími stranami. Orientovanost na lidi, schopnost motivovat a delegovat.

Bonusy:

  • 13. plat dle výsledků společnosti
  • Zázemí silné mezinárodní společnosti s možností ovlivňovat obchodní výsledky společnosti
  • Nově zrekonstruované kanceláře hned u metra B - Nové Butovice
  • Možnost kariérního růstu
  • Občasné služební cesty
  • Home office až 2 dny v týdnu
  • 5 týdnů dovolené
  • Individuální jazykové kurzy v pracovní době (angličtina nebo francouzština) a odborná školení na podporu vašeho profesního a osobního rozvoje
  • Firemní a teambuildingové aktivity, charitativní akce
  • Další benefity: stravenky v hodnotě 180 Kč/den, Cafeteria benefity 800 Kč/měsíc, možnost využití Multisport karty, příspěvek na penzijní připojištění a další

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Personalistika a HR, Personalistika a HR: Specialista pro rozvoj a vzdělávání
Min. vzdělání:
Nezáleží na vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Michaela Lainová
m#lainova|trenkwalder#com






Články ze světa práce


Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.

Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?

Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?
S příchodem nového člena rodiny nepřichází jen radost, ale také vyšší rodinné výdaje. Je tedy logické, že ženy často hledají možnosti přivýdělku, nebo nechtějí přestat podnikat. Jaká jsou omezení, která vás potkají při podnikání na mateřské/rodičovské dovolené?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.