Pracovníci poštovního provozu (kromě úředníků na přepážkách)

VHODNÉ PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM.

Místo výkonu práce: Děčín, Rumburk, Varnsdorf

Požadujeme znalost českého jazyka a vlastnit řidičský průkaz sk. B a vlastní automobil.
Jedná se o rozvoz v ranních hodinách. Materiály chodí na adresu nebo si je pracovník vyzvedává na určených místech.
Smlouva nejdříve na jeden rok, možnost následného prodloužení.

Kontakt: Pavla Hrabánková, tel. 725 961 603 (volat Po-Pá 8:00 - 14:00), e-mail: kariera@pns.cz

Plat od:
10 000 - 12 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
01.04.2024
Obor a Profese:
Pracovník poštovního provozu
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Vhodné i pro občany se ZPS
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Pavla Hrabánková
725 961 603
pavla#hrabankova|pns#cz






Podobné nabídky práce

Ostatní pracovníci poštovního provozu (kromě úředníků na přepážkách)

PříbramČESKÁ POŠTA, státní podnik
26 000 - 30 000 Kč

Ostatní pracovníci poštovního provozu (kromě úředníků na přepážkách)

PříbramČESKÁ POŠTA, státní podnik
21 000 - 24 000 Kč

Pracovníci poštovního provozu (kromě úředníků na přepážkách)

PrahaPrvní novinová společnost a.s.
4 000 - 5 000 Kč

Pracovníci poštovního provozu (kromě úředníků na přepážkách)

Český KrumlovČeská pošta, s.p.
30 000 - 50 000 Kč

Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.