Ostatní pracovníci poštovního provozu (kromě úředníků na přepážkách)

Ze 70 % řešíte podání a vydání zásilek (dopisy, doporučená psaní, balíčky) a vyplácíme důchody nebo poukázky.
Z 10 % nabízíte zákazníkům služby našich partnerů, které jim mohou usnadnit život (pojištění, spoření aj.).
Z 10 % prodáváte poštovní i doplňkové zboží (známky, pohlednice, krabice, losy, kancelářské potřeby atd.).
Požadavky: Profesionální vystupování, orientace na výsledek, komunikační dovednosti, samostatnost, spolehlivost, znalost práce na PC
Zaměstnanecké výhody: stravenky v hodnotě 100 Kč, firemní rekreační zařízení, příspěvky na dovolenou a dětské tábory, volno pro rodiče, aj.
Osobní schůzka po předchozí tel. domluvě. Telefonický kontakt: PO-PÁ: 8:00-14:00 hod. Pinta David, tel.: 739534111, e-mail: Pinta.David@cpost.cz

Plat od:
26 000 - 30 000 Kč
Pracoviště:
Strakonice
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
01.06.2024
Obor a Profese:
Pracovník poštovního provozu
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
David Pinta
739534111
Pinta#David|cpost#cz






Podobné nabídky práce

Doručovatelé listovních poštovních zásilek

BlanskoČeská pošta, s.p.
25 000 - 26 000 Kč

Ostatní pracovníci poštovního provozu (kromě úředníků na přepážkách)

PříbramČESKÁ POŠTA, státní podnik
26 000 - 30 000 Kč

Ostatní pracovníci poštovního provozu (kromě úředníků na přepážkách)

PříbramČESKÁ POŠTA, státní podnik
21 000 - 24 000 Kč

Pracovníci poštovního provozu (kromě úředníků na přepážkách)

PrahaPrvní novinová společnost a.s.
4 000 - 5 000 Kč

Pracovníci poštovního provozu (kromě úředníků na přepážkách)

Český KrumlovČeská pošta, s.p.
30 000 - 50 000 Kč

Články ze světa práce


Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?