Řídící pracovníci v oblasti informačních a komunikačních technologií

Náplň práce:
1. Implementování strategií IT centra, výzkum a vypracovávání plánu rozvoje a pracovních plánů pražské pobočky pro IT;
2. Implementování výkonnostních cílů přidělených pobočkou a dále odpovědnost za výkon administrativního oddělení;
3. Implementování politiky IT a systémů ústředí;
4. Odpovědnost za plánování, výstavbu, obstarávání, údržbu a správu IT infrastruktur, počítačové místnosti a softwaru / hardwaru pobočky Praha;
5. Zabezpečování sítě a zabezpečování dat, jakož i výstavba a výcvik obnovy systému po havárii pražské pobočky;
6. Provozování, údržba, optimalizace a upgrade obchodního systému pražské pobočky.
7. Řešení denních administrativních záležitostí pražské pobočky
8. Spravování dokumentů a materiálů pražské pobočky, včetně korespondencí, oficiálních dokumentů a archivů;
9. Zabezpečování logistické podpory, mimo jiné včetně čištění, zabezpečení a údržby a správy kancelářských prostor;
10. Spravování investičního majetku a kancelářských potřeb pražské pobočky;
11. Řízení vnějších záležitostí, mimo jiné včetně externího styku, přijímání a organizace podnikových činností.
12. Spolupracování s ostatními odděleními pobočky.
13. Dodatečná ad-hoc práce přiřazená vedením pobočky
14. Pomoc při vyřizování personálních záležitostí.
Požadované dovednosti:
• Znalost čínského jazyka na velmi dobré úrovni (ústní a písemná);
Preferované dovednosti:
• Znalost anglického jazyka výhodou
• IT LAN & Wan, technická podpora IT a provozní zkušenosti;
• Znalost v aplikacích MS Office. (Především MS Excel a MS Word)
• Motivace a schopnost pracovat pod tlakem;
• Silná mezilidská komunikace, vyjednávací a prezentační dovednosti;


Životopisy v čínštině k rukám: zhang.jinyan@bankcomm.com

Plat od:
120 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
12.06.2023
Obor a Profese:
Ředitel/manažer nákupu
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
ZHANG JINYAN
zhang#jinyan|bankcomm#com







Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.

Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.
Chtějí po vás při nástupu do nové práce výpis z trestního rejstříku? Jsou zaměstnání, při kterých jej po vás zaměstnavatel bude vyžadovat, závisí to ovšem na povaze pracovní pozice. Zaměstnavatel jej nemůže vyžadovat automaticky po všech, musí se řídit právními předpisy.

Co prozradí řeč těla při hovoru?

Co prozradí řeč těla při hovoru?
Řeč těla je univerzálním jazykem, který o vás dokáže prozradit někdy více než slova a tím ovlivnit průběh celého rozhovoru. Při pohovoru myslete na to, co vaše tělo vysílá za signály. Neverbální projev o vás prozradí mnohé a zároveň díky němu můžete číst z řeči těla personalisty naproti vám.