SALES TEAM LEADER | MORAVSKOSLEZKÝ, OLOMOUCKÝ, ZLÍNSKÝ KRAJ

Vedení, rozvoj a motivace podřízených jsou tvoje silné stránky? Máš zkušenost z B2B a chceš posílit náš tým?
Pošli nám svůj životopis!

Tvou náplni práce bude:
- vedení týmu
- výběr nováčků do svého týmu
- osobní rozvoj konzultantů
- odpovědnost za plnění osobních i týmových cílů
- tvorba reportů, správa CRM, administrativa
- vedení týmových poradZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Pracoviště:
Ostrava
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- min. SŠ vzdělání
- AJ na úrovni B1
- zkušenosti s B2B nebo KAM
- zkušenost s vedením týmu
- analytické schopnosti
- řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

- služební vozidlo i k soukromým účelům
- zvýhodněné tankovací karty pro soukromé užití
- 3 sick days
- narozeninový den volna
- 5 týdnů dovolené
- MultiSport karta také pro rodinné příslušníky
- příspěvek až 24 000 Kč/rok do penzijního pojištění
- stravenková karta
- vzdělávací kurzy

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Obchodní asistent
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Ostrava (GR)
(+420) 595 131 777
V#Vajayova#407098203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?