Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky

Podmínky: - VŠ vzdělání - zkušenosti s vyúčtováním dotačních projektů měst, kraje, ministerstev - znalost základů práce s MS Office (excel, Word) - pečlivost, flexibilita, komunikativnost - řidičský průkaz sk. B Výhodou: - zkušenosti se psaním žádostí o dotace z krajských, městských, ministerských zdrojů a zdrojů EU - znalost systému ISKP14+ / ISKP21+ - znalost práce s účetním systémem Helios Možnost práce na zkrácený úvazek: 75 % úvazku Místo výkonu práce: Liberec / Jablonec nad Nisou Nástup: května - nejpozději 1. června 2024 Zaměstnanecké výhody: Mobilní telefon Možnost si napracovat hodiny Vzdělávací kurzy, školení Individuální rozvržení pracovní doby Bonusy/prémie Flexibilní začátek/konec pracovní doby Zvýhodněné půjčky zaměstnancům Příspěvek na sport/kulturu/volný čas Sleva na firemní výrobky/služby Hlásit se emailem nebo telefonicky v době od 8:30 do 13:30.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky

České BudějoviceJihočeská univerzita v Českých
od 27 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky

Česká LípaMěsto Česká Lípa
21 710 - 34 370 Kč

Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky

Česká LípaSAP Mimoň spol. s r.o.
37 000 - 50 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky

Jindřichův HradecCIZ - AGRO, a.s.
33 000 - 43 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky

PrahaClearstream Services Prague Br
od 58 000 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?