Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky

Kontakt: e-mail: tatiana.kralovicova@deutsche-boerse.com

o Činnosti v oblasti správy kolaterálu (výzvy k dorovnání, následné stažení kolaterálu, kontroly způsobilosti)
o Post-obchodní správa půjček cenných papírů
o Správa odvolání, substituce, korporátní akce týkající se úschovy, výzvy k dodatkové úhradě
o První úroveň podpory klientům prostřednictvím e-mailu a telefonu
o Správa statických a dynamických dat
o Účast na vývoji produktů, automatizaci procesů a Business Acceptance Testing

Požadujeme:
o Obchodní dovednosti
o Výbornou angličtinu slovem i písmem, němčina nebo francouzština výhodou
o Upřednostňujeme vysokoškolské vzdělání, ekonomie nebo finanční obory nebo relevantní bankovní/finanční zkušenosti
o Silné komunikační a vyjednávací schopnosti
o Schopnost pracovat samostatně a orientovat se na řešení
o Schopnost pracovat v rychlém a flexibilním pracovním prostředí na směny

Plat od:
58 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.06.2024
Obor a Profese:
Rozpočtář/kalkulant
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Tatiana Kralovičová
tatiana#kralovicova|deutsche-boerse#com






Podobné nabídky práce

Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky

České BudějoviceJihočeská univerzita v Českých
od 27 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky

Česká LípaMěsto Česká Lípa
21 710 - 34 370 Kč

Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky

Česká LípaSAP Mimoň spol. s r.o.
37 000 - 50 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky

Jindřichův HradecCIZ - AGRO, a.s.
33 000 - 43 000 Kč

Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?