DISPONENT LOGISTIKY | BEZ PRAXE | 45 000 Kč

Umíš skvěle anglicky a domluvíš se i německy nebo francouzsky?
Máš už nějakou zkušenost v logistice nebo máš o tento obor zájem a chceš v něm nastartovat svou kariéru?

Tak hledáme právě Tebe na pozici

DISPONENT LOGISTIKY

Tvou prací bude:

- přijímat odvolávky od zákazníka, zpracovávat je a konzultovat jejich správnost se zákazníkem.
- evidovat a vyhodnocovat spokojenost zákazníka.
- udržovat agendu zákazníka v systému.
- vystavovat podklady pro expedici k zákazníkům.
- kontrolovat stav pohledávek.
- zadávat kontrakty a cenové dohody do systému.
- sestavovat předpovědi prodeje na další období.Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
40 000 Kč
Pracoviště:
Středočeský kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- SŠ vzdělání
- velmi dobrá úroveň AJ (každodenní písemná i telefonická komunikace se zákazníkem)
- znalost němčiny nebo francouzštiny
- znalost MS Office – Excel (filtry, formátování a další základní funkce)
- ŘP sk. B
- VÝHODOU: SAP

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

- zkrácená pracovní doba 37,5 hod/týden
- pružná pracovní doba (pevné jádro 9:00–14:30 hod)
- 5 týdnů dovolené
- roční bonus dle výsledků společnosti
- příspěvek na penzijní připojištění
- Kafeterie/Multisport
- kvalitní dotované závodní stravování a jídelna

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Specialista logistiky
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Praha Tech (GR)
(+420) 242 456 610
J#Sourezny#406636203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?