SPECIALISTA LOGISTIKY

Máš zkušenosti v interní i externí logistice a chceš se posunout dál?
Zvládáš dobře Excel a umíš si práci zorganizovat?
Zvládneš motivovat kolegy a nastavovat strategie?

Pak pozice SPECIALISTA LOGISTIKY je určitě ta pravá pro tebe.

Co tě u nás čeká:
- Řízení denních operací interní i externí logistiky.
- Koordinace a sledování toku materiálů a zboží jak interně, tak i externě.
- Zajištění dodržování standardů kvality a bezpečnosti.
- Zjišťování a prosazování úsporných opatření a změn s cílem zlepšení efektivityZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
40 000 Kč
Pracoviště:
Kraj Vysočina
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- SŠ/VŠ
- Zkušenost v oblasti logistiky (automotive velkou výhodou)
- Velmi dobrý MS Office
- Silné organizační schopnosti a schopnost prioritizace.
- Schopnost pracovat v týmu a vytvářet pozitivní pracovní prostředí.
- Strategické myšlení
- Znalost anglického jazyka je výhodou.

Bonusy:

- Náborový příspěvek 20 000 Kč
- 22 dní dovolené
- čtvrtletní týmové prémie až 4 500 Kč
- Příspěvek na dopravu až 1 500 Kč/měsíc
- Příspěvek na zdraví 500 Kč/měsíc
- Týmové prémie 4500 Kč za čtvrtletí
- Bezplatné vzdělávání
- Příspěvek na stravování
- Další firemní benefity

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Specialista logistiky
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Jihlava (GR)
(+420) 567 588 911
A#Malinska#407146203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.