Logistics Method Engineer

Máš praxi v logistice výrobního závodu?

Zaměřuješ se na interní logistiku a materiálové toky?

Nezmeškej šanci doplnit nový tým specialistů v oblasti optimalizace logistiky.

Jako Logistics Method Engineer budeš:
- zajišťovat tok materiálu na výrobní linky
- optimalizovat materiálové toky
- řešit časové analýzy
- zavádět a nastavovat procesy v interní logisticeZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
50 000 Kč
Pracoviště:
Plzeňský kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- Praxe v oblasti logistiky výrobní společnosti, automotive výhodou
- Zkušenost s optimalizací logistických procesů, materiálových toků
- Komunikativní anglický jazyk
- MS Office
- pro- aktivní typ osobnosti

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

- 5 týdnů dovolené
- Smlouva na dobu neurčitou
- Flexibilní pracovní doba
- Příspěvek na dopravu 3 Kč/km
- Půlroční odměna za věrnost až 7200 Kč za pololetí
- Flexipass - 400 Kč/měs.
- Obědy zdarma
- Služební notebook a telefon
- Výhodný mobilní tarif pro soukromé využití
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Jazykové kurzy, odborná školení
- Firemní akce
- Očkování proti chřipce, vitamínové doplňky
- Možnost kariérního růstu

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Specialista logistiky
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Plzen (GR)
(+420) 378 402 800
l#konopikova#397194203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.