PRACOVNÍK PRO PRÁCI S FÓLIEMI | BRIGÁDA

Jaká bude Vaše náplň práce?

- Řezání a nanášení lepicí fólie
- Lepení barevných folií
- Obsluha PC (CorelDRAW)
- Sledování výrobních plánůZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
28 000 Kč
Pracoviště:
Pardubický kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- znalost programu CorelDRAW výhodou
- znalosti techniky práce s fólií výhodou
- manuální zručnost
- pečlivost při práci
- časovou flexibilitu

Bonusy:

- Jednosměnný provoz
- Příspěvek na dopravu
- Příspěvek na stravování 70 Kč
- Penzijní připojištění
- Různorodá tvůrčí práce v zakázkové výrobě

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Dělník
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
T&P Hradec Kralove (GR)
S#Wagnerova#407464203203|applications#grafton#cz





Podobné nabídky práce


Prohlédnuté pracovní nabídky

Provozní technici v dopravě

25 000 - 45 000 KčOpava Michal semera

Provozní zámečníci, údržbáři

od 25 000 KčTřinec Akvahelp metal spol. s r.o.

Technici provozu informačních a komunikačních technologií

25 000 - 40 000 KčTřebíč Jaronet - services s.r.o.

Policisté

od 39 900 KčPraha Krajské ředitelství policie st

It specialista s aj/nj | správa sítě, hw

45 000 - 45 000 KčJihočeský kraj Grafton recruitment s.r.o.

Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?