V centru sdílených služeb v Třebíči a Praze poskytujeme interní služby na globální úrovni. V současné době hledáme administrativní podporu pro posílení našeho týmu nákupu. Pokud jste týmový hráč a nebojíte se zodpovědnosti, jste pro tuto pozici ten pravý člověk.ÚKOLY A ODPOVĚDNOSTI" podpora centrálního nákupu:" monitoring dodavatelů (finanční rizika)" podpora uživatelů nákupního systému Coupa:" správa oprávnění systému" údržba nákupních katalogů" administrace chyb" měsíční výkazy" správa smluv" správa plánů dodávek - údržba podle požadavků z výrobních závodů BENTELER" hromadné změny kmenových dat (materiály, dodavatelé)" úpravy - ceny, třídy materiálů, skupiny dodavatelů" pravidelný reporting" další administrativní úkolyPOŽADAVKY" SŠ/VŠ ukončené studium v oblasti ekonomie, obchodu, administrativy nebo odpovídající praxe" znalost anglického jazyka slovem i písmem" znalost němčiny výhodou" uživatelská znalost nástrojů MS Office (zejména Excel)" zkušenosti se systémem SAP výhodou" analytické schopnosti" orientace na detail" týmový duch" vhodné pro junioryZaměstnanecké výhody:13. mzda, home office, 5 týdnů dovolené, 3 sick days, stravenky, jazykové vzdělávání, příspěvek za loajalitu Pracovní poměr na 1 rok s možností prodloužení na neurčito.