Ostatní úředníci jinde neuvedení

Obor školního vzdělání: Ekonomický, pozemkové úpravy a převody nemovitostí, stavební aj.. Pracovní náplň: - Zajišťování a metodické usměrňování majetkové správy (nabývání, pronájem, zastavování, prodej a jiné formy dispozice). - Vydávání stanovisek v oblasti majetkové správy. - Zpracování materiálů v oblasti majetkových dispozic pro radu a zastupitelstvo kraje. Požadované znalosti oboru: Orientace v katastru nemovitostí a geometrických plánech, orientace v oblasti správních řízení pro stavební činnost, v oblasti zákona č. 229/1991 Sb., o úpravě vlastnických vztahů k půdě a jinému zemědělskému majetku, zákona č. 256/2013 Sb., o katastru nemovitostí. Další znalosti, dovednosti a předpoklady: - Min. 3 roky praxe v oboru - Praxe v oblasti veřejné správy výhodou - Výborná znalost práce na počítači (MS Office, Outlook, Internet) podmínkou - Znalost německého nebo anglického jazyka slovem i písmem výhodou - Znalost regionu - Schopnost analyticky a koncepčně myslet - Schopnost týmové práce, ochota se dále vzdělávat, časová flexibilita, dobré komunikační schopnosti, umění jednat s lidmi - Řidičský průkaz B (aktivní řidič) výhodou Termín a způsob zaslání přihlášky: Přihlášky s požadovanými doklady doručte osobně, popřípadě zašlete na adresu: Jihočeský kraj, Krajský úřad, U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice, odbor Kancelář ředitele krajského úřadu tak, aby na krajský úřad byly doručeny nejpozději do 10. 5. 2024. Přihláška je ke stažení na: https://www.kraj-jihocesky.cz/volna-mista-vyberova-rizeni Přílohy přihlášky jsou: 1. životopis, ve kterém uveďte údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, dále o dovednostech týkajících se správních činností, 2. výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál případně ověřená kopie); u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením), 3. ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Zaměstnanecké výhody: 25 dní dovolené + 5 dní placeného volna pro případ zdravotní indispozice (SICK DAYS). Osobní ohodnocení dle dosahovaných pracovních výsledků. Příspěvky na rekreaci, sport, kulturu, zdravotnické pomůcky, penzijní připojištění, stravování. Pružnou pracovní dobu. Částečnou možnost práce z domova. Možnost dalšího vzdělávání.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Ostatní úředníci jinde neuvedení

České BudějoviceJihočeský kraj
25 280 - 37 170 Kč



Podobné nabídky práce

Ostatní úředníci jinde neuvedení

SokolovMěsto Sokolov
24 170 - 34 820 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

SokolovMěsto Sokolov
26 390 - 37 370 Kč

Úředníci v oblasti daní

Karlovy VaryGenerální finanční ředitelství
28 939 - 44 546 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

SokolovMěsto Loket
od 28 000 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

OstravaStatutární město Ostrava
21 710 - 31 820 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

OstravaStatutární město Ostrava
25 280 - 37 170 Kč

Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?