NÁKUPČÍ

Jsi komunikativní typ? Domluvíš se anglicky? Rád by si našel uplatnění v nákupu?
Pak hledáme právě tebe!

Tvá pracovní náplň bude zahrnovat:
- tvorbu plánu nákupu a nákupních objednávek,
- přípravu objednávek a odvolávek k dodavatelům,
- hlídání termínů dodávek,
- spoustu komunikace s dodavateli (převážně zahraničními)
- práci v interním systému,
- dále pak práce MS Excel,
- reportingZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
45 000 Kč
Pracoviště:
Ústí nad Labem
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- Praxe v nákupu
- AJ na úrovni alespoň B1 (dodavatelé v zahraničí)
- Pokročilá znalost MS Office - zejména excel - SVYHLEDAT, Kontingenční tabulky atp.
- ŘP skupiny B

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

- zajímavé platové ohodnocení
- práce v prosperující společnosti
- řada zaměstnaneckých benefitů
- stravenky
- kantýna
- 25 dnů dovolené
- roční bonus

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Nákupčí
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Usti nad Labem (GR)
(+420) 417 662 810
K#Cibulkova#407345203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.