Všeobecní administrativní pracovníci

Nástup možný dle domluvy, smlouva na dobu určitou s možností prodloužení

Prosperující zlínská firma (největší výrobce potápěčských obleků a vlastník největšího e-shopu s potřebami pro vodní sporty) hledá zaměstnance na pozici administrativního pracovníka s němčinou. Naše firma vyhrála ocenění Férový zaměstnavatel Zlínského kraje 2023. Zaměstnancům nabízíme flexibilní pracovní dobu, možnost domluvit se docházce jen určité dny v týdnu (např. studenti kombinovaného studia) a další výhody.

Náplní práce budou různé činnosti na webových stránkách (vkládání produktů a článků na web, kontrola překladů z němčiny), komunikace se zákazníky e-shopu (částečně v němčině), různé administrativní práce, fakturace. Jedná o se mix administrativních činností a následně dle spokojenosti a firmy se zaměstnanec zařadí na vybranou nabídnutou pozici. Požadujeme pouze aktivní němčinu min. úroveň B2, vše ostatní naučíme. Němčina bude testována na pohovoru.

Zaměstnanecké výhody: flexibilní pracovní doba, stravenkový paušál.
Zájemci posílejte životopis s fotkou ve formátu pdf na email: info@agama-diving.cz.

Plat od:
28 500 Kč
Pracoviště:
Zlín
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.06.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Michaela Greplová
606 337 928
greplova|agama-diving#cz






Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

Brandýs n.L.-St.BoleslavK & P Systems spol. s r.o.
20 000 - 29 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

OstravaALPEX AD Servis s.r.o.
od 116 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

Rožnov p. RadhoštěmNárodní muzeum v přírodě
21 710 - 31 820 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

SvitavyAGRO Kunčina a.s.
25 000 - 35 000 Kč

Články ze světa práce


Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.