Vedoucí manažer / manažerka ubytovacího zařízení HOTEL & APARTMENTS v centru Prahy

BRIXEN a.s.

Příjme pro ubytovací zařízení HOTEL & APARTMENTS v centru Prahy vedoucího manažera/ku se zaměřením na obchodní činnost, koordinaci prodeje a rezervací a výsledky hospodaření.

Více informací o společnosti naleznete na www.brixen.cz.

Místo práce: Praha 2

Termín nástupu: dle dohody

V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: sgogova@wellgroup.cz

Pro bližší informace volejte na tel.: 720 940 738.

Na tuto pracovní pozici, můžete reagovat pouze do 31. 5. 2024. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.

Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

• prokazatelné zkušenosti min. na manažerské pozici v oblasti Operations/F&B/Sales v hotelovém provozu
• znalost českého a anglického jazyka slovem a písmem podmínkou, znalost dalšího jazyka výhodou
• komplexní ekonomický přehled, orientace na trhu
• vysokoškolské vzdělání značnou výhodou
• rozhodnost a přirozená autorita
• zvládání zátěžových i stresových situací
• komunikační, organizační a argumentační dovednosti
• reprezentativní vystupování

Nabízíme / benefity:

• prokazatelné zkušenosti min. na manažerské pozici v oblasti Operations/F&B/Sales v hotelovém provozu
• znalost českého a anglického jazyka slovem a písmem podmínkou, znalost dalšího jazyka výhodou
• komplexní ekonomický přehled, orientace na trhu
• vysokoškolské vzdělání značnou výhodou
• rozhodnost a přirozená autorita
• zvládání zátěžových i stresových situací
• komunikační, organizační a argumentační dovednosti
• reprezentativní vystupování
• možnost seberealizace v rámci stabilního zaměstnání
• podíl na rozvíjení se produktu
• progresívní zainteresovanost na zkvalitnění značky a hospodářských výsledcích
• zázemí stabilní společnosti

Nástup:
dle dohody
Obor a Profese:
Cestovní ruch a ubytování - Ředitel/manažer hotelu, Vrcholový management - Provozní ředitel/manažer
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Eva Grundová
+420224819391
egrundova|jobsystem#cz





Podobné nabídky práce

Všeobecné sestry bez specializace (kromě dětských sester)

BrnoArcus - onko a lymfo centrum B
od 30 000 Kč

Specialisté v oblasti statistiky

PrahaSemrush CZ s.r.o.
od 66 000 Kč

Číšníci a servírky

PrahaDiligence Hospitality s.r.o.
od 26 000 Kč

Pekaři

PrahaPekárna Kabát s.r.o.
od 30 000 Kč

Specialisté v oblasti marketingu

PrahaGoodData s.r.o.
od 35 000 Kč

Pomocní manipulační pracovníci (kromě výroby)

PrahaMMS LEV GROUP s.r.o.
od 18 900 Kč

Prohlédnuté pracovní nabídky

Montážní dělníci ostatních výrobků

25 000 - 35 000 KčOlomouc Vexta a.s.

Číšníci a servírky

23 250 - 29 000 KčDomažlice Remi folmava s.r.o.

Projektový manager - specialista vývoje

20 000 - 50 000 KčČeská republika Dsl food s.r.o.

Řídící pracovníci v maloobchodě

od 65 012 KčPraha Moduledge s.r.o.

Články ze světa práce


10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.