Obchodní náměstci (ředitelé)

Jste technicky založený člověk, ale zároveň samostatný, přátelský a komunikativní? Jak by se Vám líbilo pracovat na projektech s klienty jako je třeba Airbus, BMW, Bell nebo Toyota?

Jaká je náplň Obchodního ředitele v MGM COMPRO?
· Řízení obchodního oddělení a vedení týmu, odpovědnost za výsledky
· Návrh obchodní strategie, identifikace a rozvoj obchodních příležitostí
· Komunikace s obchodními partnery, účast na veletrzích, návštěva zahraničních klientů po celém světě (Německo, USA, Austrálie, Japonsko, Jižní Korea apod.)
· Pravidelné vyhodnocování prodejních výsledků, marketingové podpory, reporting pro vedení
· Zefektivnění procesů a rozvoj podřízených
Co od vhodného kandidáta požadujeme?
· SŠ vzdělání, nejlépe však VŠ
· Znalost angličtiny alespoň na úrovni B2
· Pečlivost, samostatnost, zodpovědnost, profesionální a příjemné vystupování
· Minimálně 3 roky praxe na obdobné pozici, zkušenosti s vedením týmu
Jaké budou Vaše benefity?
· Progresivní mzda s procentuálními bonusy z realizovaných zakázek
· Vybavíme Vás notebookem a mobilním telefonem (s neomezeným tarifem i pro osobní účely)
· Možnost služebního vozidla
· Přispějeme Vám na stravu
· Rádi Vás budeme podporovat v dalším vzdělání (odborném i jazykovém)
· Flexibilní pracovní dobu s možností home office
Tým obchodníků je u nás přátelský, otevřený a dynamický. Neváhejte a zjistěte o nás více na webových stránkách www.mgm-compro.com. Naleznete na nich nejen naše produkty, novinky, ale i reference klientů, se kterými spolupracujeme.
Neváhejte nás kdykoli kontaktovat, rádi Vám o pozici řekneme osobně více.

Plat od:
50 000 Kč
Pracoviště:
Zlín
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.06.2024
Obor a Profese:
Obchodní ředitel/manažer
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jana Nováková
724 106 084
hr|mgm-compro#com







Články ze světa práce


10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?