Odborní asistenti v administrativě

VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.ustinadorlici.cz

CHARAKTERISTIKA VYKONÁVANÉ ČINNOSTI:
- rozhoduje podle zákona o získávání a zdokonalování odborné způsobilosti k řízení motorových vozidel (např. vydávání registrace k provozování autoškoly, zkoušky žadatelů o řidičské oprávnění, osvědčení profesní způsobilosti řidiče), včetně výkonu státního odborného dozoru,
- zabezpečuje činnosti podle zákona č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích a o změně zákona o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla ve znění pozdějších předpisů (např. vedení registru vozidel, schvalování technické způsobilosti, přidělování registrační značky, dočasné vyřazování vozidel, trvalé vyřazování vozidel z registru vozidel, udělování oprávnění k provozování stanice měření emisí) a výkon státního odborného dozoru.

POŽADAVKY NA UCHAZEČE:
- vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, výjimečně střední vzdělání s maturitní zkouškou, a následné prokázání odborné způsobilosti zkouškou složenou u Ministerstva vnitra ČR,
- nejméně 5 let držitelem řidičského oprávnění pro skupinu vozidel „A, B, C“, další skupiny výhodou,
- do výběrového řízení se může rovněž přihlásit uchazeč, který požadavky na vzdělání splní až v době nástupu do zaměstnání,
- výhodou znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích, znalost zákona č. 247/2000 Sb., o získávání a zdokonalování odborné způsobilosti k řízení motorových vozidel a o změnách některých zákonů, zákona č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích,
- znalost práce na PC (MS Office, zejména MS Excel, MS Word),
- komunikační schopnosti, zodpovědnost, flexibilita, spolehlivost, samostatnost a pečlivost.

LHŮTA, ZPŮSOB A MÍSTO DORUČENÍ PŘIHLÁŠEK:
Přihlášku s přílohami doručte do 20. 5. 2024 buď osobně na podatelnu Městského úřadu Ústí nad Orlicí, Sychrova 16, nebo poštou (rozhoduje podací razítko pošty, nebo podatelny městského úřadu) na adresu:
Městský úřad Ústí nad Orlicí
Útvar personální a mzdové agendy
Sychrova 16
562 24 Ústí nad Orlicí
Uzavřenou obálku v levém horním rohu označte:
„Výběrové řízení č. 7/2024 – referent/ka registru vozidel – zkušební komisař/ka odboru dopravy – neotvírat.“

Případné dotazy zodpoví:
Ing. Jaroslav Škarka, MPA, vedoucí odboru dopravy, silničního hospodářství a správních agend MěÚ, tel.: 731436185,
Mgr. Gabriela Mánková, tajemnice MěÚ, tel.: 774736563.

Plat od:
22 330 - 34 370 Kč
Pracoviště:
Ústí nad Orlicí
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.06.2024
Obor a Profese:
Úředník
Min. vzdělání:
Vyšší odborné vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Postup dle poznámky k VPM


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

PrahaPražský úklid, s.r.o.
od 35 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

PrahaUniMFA s.r.o.
22 000 - 25 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

BohumínHANDI HELP SERVIS, v.o.s.
od 11 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

Žďár nad SázavouOKNO NEMOVITOSTÍ, s.r.o.
od 20 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

PlzeňHöfer-Sündermann GROUP s.r.o.
od 300 Kč

Odborní asistenti v administrativě

LiberecTechnická univerzita v Liberci
od 24 100 Kč

Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.