Ostatní úředníci jinde neuvedení

Pracoviště Holešov - Popis činnosti: Komplexní a samostatný výkon mzdové agendy (bez zástupu): výpočet výše platu, zajišťování výplaty a zúčtování platu a odměny z dohody, úhrady platu, nemocenského a dalších plnění, výpočet a provádění srážek z platu (insolvencí a exekucí), zajišťování agendy daně z příjmu ze závislé činnosti (provádění ročního zúčtování daně), provádění přihlášek a odhlášek zaměstnanců ke správě sociálního zabezpečení a zdravotním pojišťovnám, zajišťování agendy spojené s podáváním evidenčních listů důchodového pojištění, generování podkladů pro včasné odvody mezd, sociálního, zdravotního pojištění a záloh daně z příjmů, odvody do státního rozpočtu dle zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, podíl na přípravě podkladů a materiálů pro jednání orgánů samosprávy města, příprava podkladů pro tvorbu rozpočtu ve mzdové oblasti, zpracování podkladů pro rozúčtování dotací, evidence a odměňování členů komisí a výborů, statistické výkaznictví na úseku mzdové agendy, spisová evidence, skartační návrhy na úseku zpracovávané agendy. - Požadavky a předpoklady pro vznik pracovního poměru: minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou, doložitelná praxe mzdové účetní, znalost zákonů a nařízení vlády týkajících se odměňování zaměstnanců a zastupitelů ÚSC, daní z příjmů, odvodu sociálního a zdravotního pojištění, orientace v zákonech č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, č. 312/2002 Sb., zákon o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů, č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů, celková orientace ve veřejné správě, vysoce zodpovědný přístup k práci, komunikační dovednosti, empatie, schopnost asertivního jednání, rozhodnost, samostatnost, zdravotní způsobilost, časová flexibilita, bezúhonnost, znalost práce v programu VERA, PERM 3 výhodou, praxe ve veřejné správě výhodou. - Platová třída: 9. - 10. podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů. - nástup červenec 2024, pracovní poměr na dobu neurčitou - Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, případně přechodné bydliště, telefonní a e-mailový kontakt, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího státního občana, termín možného nástupu do zaměstnání, datum a podpis uchazeče - Doklady, které uchazeč připojí k přihlášce: strukturovaný životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech, údaje vztahující se k požadovaným předpokladům pro obsazení pracovního místa, výpis z evidence Rejstříků trestů, ne starší 3 měsíce, ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - Způsob podání přihlášky: a) odesláním poštou na adresu: Městský úřad Holešov, Masarykova 628, 769 17 Holešov, b) odevzdáním na podatelně: Městský úřad Holešov, Masarykova 628, Holešov c) odesláním do datové schránky: x8qbfvu - popi

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Ostatní úředníci jinde neuvedení

SokolovMěsto Sokolov
24 170 - 34 820 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

SokolovMěsto Sokolov
26 390 - 37 370 Kč

Úředníci v oblasti daní

Karlovy VaryGenerální finanční ředitelství
28 939 - 44 546 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

SokolovMěsto Loket
od 28 000 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

OstravaStatutární město Ostrava
21 710 - 31 820 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

OstravaStatutární město Ostrava
25 280 - 37 170 Kč

Články ze světa práce


Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.