Vedoucí v oblasti administrativních agend

Místo výkonu práce: Městský úřad Vimperk, Steinbrenerova 6/2, 385 17 Vimperk
pracoviště: Městský úřad Vimperk, Nad Stadiónem 199, 385 01 Vimperk - správní obvod města Vimperk

Platová třída: 10, 11

Informační náplň práce:
- vede, řídí a zodpovídá za řádný výkon marketingových a komunikačních aktivit města,
- spravuje Vimperské zpravodajství na webových stránkách města,
- podílí se na přípravě strategických a koncepčních dokumentů města, případně je sám komunikuje,
- komunikuje se zástupci médií, vydává tiskové zprávy.

Další požadavky:
vzdělání VŠ, VOŠ nebo úplné středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou; velmi dobré znalosti práce na PC (Internet - administrace webových stránek, správa profilů FB a IG, YouTube kanálu, Google Analytics, MS Office - Word, Excel, Outlook, PowerPoint); rychlá orientace v pracovní problematice; schopnost samostatné práce; komunikativnost; schopnost asertivního jednání s lidmi; časová flexibilita; psychická odolnost; ochota se dále vzdělávat; řidičský průkaz B (aktivní řidič); výhodou je znalost cizích jazyků, znalost programů na zpracování a střih krátkých videí, znalost grafických programů a ukázka vlastní tvorby novinového článku, tiskové zprávy či natočené reportáže.

Zájemce podá písemnou přihlášku. Přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti:
- jméno, příjmení a titul uchazeče,
- datum a místo narození uchazeče,
- státní příslušnost uchazeče,
- místo trvalého pobytu uchazeče,
- číslo občanského průkazu uchazeče,
- datum a podpis uchazeče,
- telefonní, popř. e-mailové spojení.

K přihlášce se připojí tyto doklady:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech
a dovednostech,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, možno získat na MěÚ Vimperk ihned výstupem
Czech POINTU (tel. 380 070 348),
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Přihlášku s požadovanými doklady zašlete nebo osobně doručte nejpozději do 7. června 2024
do 14:00 hod., na adresu: Městský úřad Vimperk, Steinbrenerova 6/2, 385 17 Vimperk. Uzavřenou obálku označte heslem: "NEOTVÍRAT, VEŘEJNÁ VÝZVA - vedoucí komunikace".

Ústní pohovory s vybranými uchazeči proběhnou v týdnu od 17. do 21. června 2024. Datum bude upřesněno.

Podrobnější informace podá: Ing. M. Křížová - vedoucí odboru ŠK - tel. 388 402 260, mob. 777 355 846

Plat od:
23 390 Kč
Pracoviště:
Prachatice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.09.2024
Obor a Profese:
Pracovník back office
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Martina Křížová
388 402 260


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Vedoucí pracovníků informačních služeb

TrutnovKASPER KOVO s.r.o.
55 000 - 60 000 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
27 250 - 40 120 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
25 280 - 37 170 Kč

Odborní administrativní pracovníci a asistenti

Žďár nad SázavouTISKÁRNA UNIPRESS s.r.o.
25 000 - 30 000 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

Frýdek-MístekMěsto Jablunkov
26 600 - 37 170 Kč

Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.