MANAŽER PARTNERSKÉHO PRODEJE | PLZEŇSKÝ KRAJ

Přidejte se k našemu týmu! Hledáme dynamického člověka, který se zajímá o sport a relaxaci. Pokud rád/a poznáváte nové lidi a máte obchodní myšlení, neváhejte se nám ozvat. Budeme rádi, pokud s námi budete rozvíjet naši síť partnerů.

Co bude vaší náplní práce?
Péče a budování obchodních vztahů
Osobní schůzky, vyjednávání podmínek spolupráce, cenotvorba a marketingová podpora
Akviziční činnost nových a potenciálních partnerů v rámci regionu
Reporting
Práce s CRM systémem
Administrativní činnostZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
40 000 Kč
Pracoviště:
Plzeňský kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

SŠ vzdělání
Praxe na obdobné obchodní pozici - ideálně s B2B prodejem
Proaktivita
Reprezentativní vystupování
Přesvědčivé komunikační dovednosti
Řidičský průkaz sk. B

Bonusy:

Celkem 25 dní dovolené + za každý odpracovaný rok den volna navíc
3 sick/wellness days a narozeninový den volna
Multisport karta
Příspěvek na penzijní připojištění až 24 000 Kč/rok
Příspěvek na stravování (stravenková karta)
Individální vzdělávací plán
Sportovní a teambuildingové akce
Příjemné pracovní prostředí
Zvýhodněné SIM karty
Zvýhodněné tankovací karty pro soukromé užití
Občerstvení v kanceláři a další zajímavé benefity

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Manažer partnerského prodeje
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Plzen (GR)
(+420) 378 402 800
S#Svarcova#407033203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.