HSE MANAŽER

Jsi borec co má zkušenosti v oblast BOZP a PO, má platné OZO a k tomu se domluví anglicky?

Tak právě pro tebe tu máme pozici HSE MANAŽER.

Máš chuť to zkusit?
Tak čti dál co bude tvým úkolem:

- Provádění školení zaměstnanců
- Správu systému řízení a pravidelnou kontrolní činnost dodržování pravidel
- Řešení problematiky pracovních úrazů, prevence nemocí z povolání a dalších rizik
- Vedení a správa dokumentace vč. hlášení odpadů v systému ISPOP
- Provádění interních auditů QEMS
- Poskytování poradenství
- Spolupráce s vedoucími zaměstnanci, orgány státní správy a externími organizacemiZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
75 000 Kč
Pracoviště:
Třebíč
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- VŠ/SŠ
- Odbornou způsobilost v prevenci rizik dle zák. č. 309/2006 Sb.
- Odbornou způsobilost v požární ochraně (OZO nebo požární technik) dle zák. č. 133/1985 Sb.
- Znalost legislativy a požadavků v oblasti BOZP a PO a ŽP
- Interní auditor dle ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001
- Praxe min. 3 roky v oblasti BOZP, PO a odpadovém hospodářství
- AJ - úroveň B2
- Znalost práce v MS Office
- Řidičský průkaz sk. B

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

- 25 dnů dovolené
- 3 sick days
- Příspěvek na stravování
- Notebook a mobilní telefon i k soukromému využití
- MultiSport karta

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Technik BOZP
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Jihlava (GR)
(+420) 567 588 911
A#Malinska#406991203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?