Odborní administrativní pracovníci a asistenti

Životopis a motivační dopis zašlete na e-mail: administrativa@gonet.cz

Umíte perfektně polsky nebo je polština Váš rodilý jazyk, ale bez problému se domluvíte i česky? Jste kreativní a rád komunikujete s lidmi? Dokážete pracovat samostatně a flexibilně? Chcete se podílet na rozvoji úspěšného produktu Gonet.TV – sledování televize přes internet v Polsku?

Jsme parta patnácti lidí sídlící v moderních kancelářích v Ostravě a hledáme schopného pracovníka, který nám pomůže rozvojem Gonet.TV na území Polska.
Gonet.TV je úspěšná služba sledování televize přes internet s množstvím unikátních funkcí, kterou kompletně vyvíjí naše společnost a poskytujeme ji v Česku, Slovensku, Chorvatsku a Polsku.

Co budete na této pozici dělat?
• Zajištění nezbytných kroků budování značky GONET.TV v Polsku;
• psaní PR článků a tiskových zpráv;
• zastoupení společnosti při jednání s partnery a televizními stanicemi;
• aktivní podílení se na rozvoji marketingového plánu a budování značky;
• vymýšlení a realizace propagačních akcí;
• návrh obsahové stránky propagačních materiálů, www a dalších prodejních nástrojů;
• testování nových prodejních kanálů;
• plánování reklamních kampaní online i offline.

Požadujeme:
• Perfektní polštinu a češtinu na úrovni, kdy není problém s komunikací jak v mluvené, tak psané formě;
• SŠ / VŠ vzdělání;
• chuť pracovat a denně docházet do kanceláře v Ostravě;
• samostatnost, schopnost flexibilně řešit úkoly;
• komunikativnost, reprezentativní vystupování;
• řidičský průkaz sk. B výhodou.

A na co se u nás můžete těšit?
• Možnost ovlivnit a zlepšit vývoj super produktu, který bude každý znát;
• odpovídající finanční ohodnocení;
• flexibilní pracovní dobu;
• osobní růst, rozšíření si obzorů a nalezení vnitřního potenciálu;
• týmovou spolupráci s fajn kolegy a kolegyněmi;
• s námi máte možnost sportovat i zažívat báječné odpoledne.

Zaměstnanecké výhody: dovolená, příjemný kolektiv, příspěvek na stravování, firemní mobil, zdarma účet k Lepší.TV, k dispozici neomezené množství kávy a čajů, firemní akce a jiné benefity

Jestli tohle zní jako práce pro Vás, zašlete nám prosím svůj životopis a motivační dopis.
Těšíme se na Vás!

Plat od:
25 000 - 35 000 Kč
Pracoviště:
Ostrava
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.06.2024
Obor a Profese:
Pracovník back office
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Veronika Kutálková Otáhalová
725 735 209
administrativa|gonet#cz






Podobné nabídky práce

Vedoucí pracovníků informačních služeb

TrutnovKASPER KOVO s.r.o.
55 000 - 60 000 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
27 250 - 40 120 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
25 280 - 37 170 Kč

Odborní administrativní pracovníci a asistenti

Žďár nad SázavouTISKÁRNA UNIPRESS s.r.o.
25 000 - 30 000 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

Frýdek-MístekMěsto Jablunkov
26 600 - 37 170 Kč

Články ze světa práce


Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.