Fakturanti

Práce s účetním programen POHODA, zkušenosti výhodou.
Náplň práce - fakturace, korespondence se zákazníky, komunikace se zákazníky, zpracování nabídek.

Servis vah. Pracovní doba 7:00 hod -15:00 hod hodin.

Kontakt emailem nebo telefonicky nebo osobně po telefonické domluvě.

Plat od:
10 000 - 15 000 Kč
Pracoviště:
Olomouc
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
01.06.2024
Obor a Profese:
Účetní
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Radana Venháčová
725596446
Radana#venhacova|zeman-vahy#cz






Podobné nabídky práce

Úředníci v oblasti účetnictví

NeratoviceŽELEZÁŘSTVÍ KOSTŘÍK, s.r.o.
150 - 180 Kč

Prohlédnuté pracovní nabídky

Technici počítačových sítí a systémů

40 000 - 50 000 KčOlomouc Cad engineering s.r.o.

Mzdoví účetní

od 35 000 KčTřinec F.u.d. servis s.r.o.

Mzdoví účetní

25 000 - 40 000 KčLitoměřice Oko 69, s.r.o.

Odborní účetní všeobecní

35 000 - 42 000 KčOlomouc Pampo, spol. s r.o.

Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?