Řídící pracovníci v oblasti ostatních odborných služeb

Pracovní náplň: Zajišťování pohledávek a jejich příslušenství uplatněním rozsahu zástavního práva. - Zajišťování výkonu exekucí prodejem movitých věcí nebo nemovitostí. - Řízení pracovníků oddělení 42 Vymáhání, určování forem a metod práce. - Určování realizace úkolů a koordinace jejich plnění. - Ovlivňování organizace práce podřízených zaměstnanců. - Osobní podíl při plnění úkolů zásadní důležitosti. - Zastupování vedoucí odboru 4 Správy příjmů a vymáhání v době její nepřítomnosti. - Soustavný a ucelený výkon při kontrolní činností podřízených zaměstnanců. - Plnění dalších úkolů dle pokynů vedoucí odboru. Požadavky: Vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání. Velmi dobré komunikační schopnosti slovem i písmem. Dobré organizační schopnosti. Znalost práce na PC, řidičský průkaz skupiny B. Časová flexibilita, ochota vzdělávat se. Čistý trestní rejstřík. Zaměstnanecké výhody5): Po zapracování možnost přiznání osobního příplatku. Výkonnostní / cílové odměny. 5 týdnů dovolené + 5 dnů placeného volna. Příspěvek zaměstnavatele na stravování (stravenkový paušál). Osobní účet z fondu FKSP (sport, kultura, rekreace apod.). U vybraných pozic možnost uplatnění home office a pružné pracovní doby. Po splnění podmínek příspěvek na penzijní připojištění (nad rámec osobního účtu FKSP). - Po splnění podmínek možnost získání bezúročné půjčky na bydlení a na vybavení domácnosti. Dotované rekreace a dětské tábory (nejen ve vlastních zařízeních). Multisport karta dle zájmu zaměstnance (více informací k tomuto benefitu na www.multisport.cz). Interní i externí odborné vzdělávání (plně hrazené odborné semináře, školení aj.).

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Řídící pracovníci v oblasti ostatních odborných služeb

Hradec KrálovéGenerální ředitelství cel
23 390 - 34 370 Kč



Podobné nabídky práce

Řídící pracovníci v oblasti obchodu

PrahaLuminary Media s.r.o.
od 66 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti obchodu

Kralupy n. VltavouISPO CZ s.r.o.
od 60 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti finančních služeb

ŠlapaniceMěsto Šlapanice
25 280 - 37 170 Kč

Řídící pracovníci v oblasti obchodu

PrahaVSL SYSTÉMY /CZ/, s.r.o.
od 75 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti obchodu

PrahaKrtechmatics s.r.o.
od 150 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti obchodu

PrahaKrtechmatics s.r.o.
od 150 000 Kč

Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?