Řídící pracovníci v oblasti obchodu

Koéntakt jminarikova@y.nv.com

Požadavky:
- minimálně středoškolské vzdělání, preferováné vysokoškolské v ekonomické oblasti
- znalost anglického jazyka na profesionální ůrovni (mezinárodní tým)
- znalost ruského jazyka výhodou
- min. 8 letá praxe s řízením celého procesu prodeje, od prvního kontaktu po vyjednání a uzavření smlouvy
- min. 3 letá praxe s plánováním a prezentace produktu na základě prodejních výsledků a vyhodnocení trhu
- zkušenost s řízením mezinárodního týmu výhodou
- vyžadována předchozí zkušenost s obchodem v IT oblasti

Plat od:
150 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
29.05.2024
Obor a Profese:
Bankovní specialista
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
ANNA FEDOSOVA


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Řídící pracovníci v oblasti obchodu

PrahaLuminary Media s.r.o.
od 66 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti obchodu

Kralupy n. VltavouISPO CZ s.r.o.
od 60 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti finančních služeb

ŠlapaniceMěsto Šlapanice
25 280 - 37 170 Kč

Řídící pracovníci v oblasti obchodu

PrahaVSL SYSTÉMY /CZ/, s.r.o.
od 75 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti obchodu

PrahaKrtechmatics s.r.o.
od 150 000 Kč

Články ze světa práce


Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak si věřit při hledání práce?

Jak si věřit při hledání práce?
Hledání práce může být občas pěkně náročné dobrodružství. I při neúspěchu je však důležité neházet flintu do žita a snažit se myslet pozitivně. Jak si tedy víc věřit a najít si v dnešní době práci?