Ostatní řídící pracovníci v oblastech příbuzných obchodu a marketingu

Požadavky na pozici:
- ukončené vysokoškolské vzdělání
- praxe v médiích či na marketingově – obchodní pozici výhodou
- perfektní znalost českého jazyka slovem i písmem
- jazyková vybavenost Aj nebo Nj na úrovni středně pokročilí
- organizační, řídící a komunikační schopnosti, aktivní a flexibilní přístup k řešení pracovní
problematiky, odolnost vůči stresu
- kreativita a strategické myšlení
- všeobecný kulturní přehled
- znalost problematiky divadelního provozu výhodou
- pokročilá uživatelská práce na PC
- trestní bezúhonnost
- řidičský průkaz sk. B
Nabízíme:
- perspektivní a trvalé zaměstnání v dlouhodobě zavedené kulturní instituci, 5 týdnů dovolené,
stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění, pružnou pracovní dobu
- platové zařazení se řídí dle NV č. 341/2017 Sb. v platném znění
Základní charakteristika místa:
- agenda tiskového mluvčího
- vedení a zajištění koordinace marketingového a obchodního oddělení DFXŠ
- spoluvytváření marketingové a obchodní strategie DFXŠ
- tvorba mediálních výstupů DFXŠ
- koordinace mediálních výstupů jednotlivých souborů v rámci jednotného obrazu DFXŠ
- komunikace s médii, aktivní vyhledávání mediálních kontaktů
- proaktivní přístup k rozvoji příspěvkové organizace
- řízení a tvorba edukačních a doprovodných programů DFXŠ
- komunikace s diváky
- komunikace s konkrétními cílovými skupinami
- tvorba (šéfredaktor) divadelního časopisu Xaver a Podcastu DFXŠ
- tvorba materiálů na intranet
- vnitřní komunikace v rámci DFXŠ
Předpokládaný nástup: 1. 8. 2024
Uchazeči o pozici k výběrovému řízení doloží:
- vlastní vypracovanou tiskovou zprávu na téma inscenace DFXŠ (současný repertoár) - na stejnou inscenaci vypracovanou reflexi, esej, či jinou formu textu
- profesní životopis, případné reference z předchozích zaměstnání
- motivační dopis
- doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání
- výpis z rejstříku trestů
- písemný souhlas se zpracováním osobních údajů (GDPR)
Přihlášky se všemi požadovanými materiály zašlete na adresu: DFXŠ přísp.org., personální odd., Zhořelecká 344/5, 460 01, Liberec 1 s označením „VŘ náměstek pro vnější vztahy“.
Přihlášky lze podat rovněž prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky (ID datové schránky: 82wkhnk).
Lhůta pro podání přihlášky: 22. 04. 2024
O termínu výběrového řízení budou vybraní kandidáti informováni a pozváni na základě dodaných materiálů.
Případné dotazy k výběrovému řízení je možné zaslat e-mailem pospisilova@saldovo-divadlo.cz

Plat od:
40 000 Kč
Pracoviště:
Liberec
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.08.2024
Obor a Profese:
Marketingový ředitel/manažer
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Romana Pospíšilová
485 104 188
pospisilova|saldovo-divadlo#cz






Podobné nabídky práce

Řídící pracovníci v oblasti marketingu

Mariánské LázněGALA HOTELS, s.r.o.
od 40 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti marketingu

Mariánské LázněGALA HOTELS, s.r.o.
od 20 000 Kč

Ostatní řídící pracovníci v oblasti výzkumu a vývoje

Česká LípaELETH company s.r.o.
60 000 - 80 000 Kč

Články ze světa práce


Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?

Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?
S příchodem nového člena rodiny nepřichází jen radost, ale také vyšší rodinné výdaje. Je tedy logické, že ženy často hledají možnosti přivýdělku, nebo nechtějí přestat podnikat. Jaká jsou omezení, která vás potkají při podnikání na mateřské/rodičovské dovolené?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?