Ostatní řídící pracovníci v oblastech příbuzných obchodu a marketingu

Kontakt: e-mail: petr.kaspar@cz.vivo.com

Požadujeme
- Organizační schopnosti, proaktivita, dobré komunikační schopnosti, orientace v novém prostředí
- Znalost anglického (výhodou) a čínského jazyka (podmínkou)
- orientace v čínském prostředí podmínko

Plat od:
65 012 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
26.04.2024
Obor a Profese:
Marketingový ředitel/manažer
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Petr Kaspar
petr#kaspar|cz#vivo#com







Prohlédnuté pracovní nabídky

Malíři interiérů

od 27 500 KčJindřichův Hradec Zematez s.r.o.

Mechanici a opraváři motorových vozidel

22 500 - 25 000 KčČeský Krumlov Komat a.s.

Články ze světa práce


Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?