Prodejci po telefonu

Jak to funguje: Z naší kanceláře v Litoměřicích zpracovvává hovory, emaily a úkoly pro naše klienty. Proaktivně hledáš., co dallšího ho bys mohl/la pro klienta udělat a jak mu pomoci odlehčit jeho práci. Staráš se o vice klientů najednou, časem je zvládáš všechny. Tato služba je oblibená po celém světě a v České republice jsme byli první, kteří ji spustili. Již 12 let jsme na trhu, a diky tomu jsme posbírali spoustu cenných zkušeností, které ti radi předáme.še Naše požadavky: ś Zodpovědnost ś Produktivitu ś Schopnost určovat priority ś Angličtinu alespoň na střední úrovni (B2) ś Komunikativnost ś Dochvilnost ś Výbornou znalost českeho jazyka ś Pečlivost ś Chuť se rozvíjet a učit se nové věci ś Samostatnost ś Rychlou orientaci při práci na PC ś Psaní všemi deseti ś Týmoveho ducha Co nabízím:e Práci v kolektivu usměvavých a energických lidí. Různorodou a rozmanitou práci, která stále přináší nové výzvy. Smlouvu na HPP s dobrým nástupním platem + stravenka/den. Možnost si organizovat práci i čas. Práci ve dvousměnném provozu, která ti pomže lépe naplánovat tvůj volný čas. Vzdělávacíi akademie osobniho i profesniho růstu širokým množstvím témat. Příležitost karierního růstu ve vedeni tymu asistentek. Pracoviště v dobré dopravni dostupnosti. A mimo jiné baječné firemní akce. Týden dovolené navíc a sick days. Kde sedi virtualni osobni asistent/ka Ze začátku má své pracovní místo v našich prostorách v Litoměřicich, po zaškoleni pracuješ klidně občas i z domova, odkud zpracováváš požadavky pro naše klienty. Budeš mít plně vybaveée pracovní místo s počítačem, telefonem a dalšimi drobnostmi. Zázemí firmy ti poskytne take kávu, odpočinkové místo, nedalekou kantýnu a přitomnost bezva lidi, kteří tě rádi podpoři. Jaká je pracovní náplň virtuální osobní asistentky / osobniho asistenta ś Emailová a telefonní komunikace s klienty a jejich zákazniky ś Administrativní a organizačni podpora klientů ś Správa přiíhozích a odchoziíh emailů ś Vyhledávaní informacíi na internetu / průzkum trhu ś Korektury textů ś Správa kalendadáře a organizace schůzek ś Zadávání plateb či evidence nákladů v účetním systému ś Domlouvání schůzek se stávajícími zákazníky ś Hlídání termínů a pravidelné připomínáni ś Tvorba tabulek a zpracování dat ś Plánování tras ś Rezervace letenek, hotelů. a restaurací ś Zákaznický servis pro zákazníky našich klientů emailová i telefonická podpora ś Přepis záznamu z jednání ś Objednání lékaře, dohledání douučování pro dítě nebo zajiištění úklidu domácnosti ś Denně dalši a dalši nové výzvy Způsob kontaktování zaměstnavatele: e-mailem ideálně nejprve zaslat životopis na e-mail chci@karieraunas.cz

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.




Články ze světa práce


Co prozradí řeč těla při hovoru?

Co prozradí řeč těla při hovoru?
Řeč těla je univerzálním jazykem, který o vás dokáže prozradit někdy více než slova a tím ovlivnit průběh celého rozhovoru. Při pohovoru myslete na to, co vaše tělo vysílá za signály. Neverbální projev o vás prozradí mnohé a zároveň díky němu můžete číst z řeči těla personalisty naproti vám.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?