Řídící pracovníci v oblasti logistiky

Místo výkonu práce: Skandinávská 2, 352 01 Aš. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Pracovní doba: pružná pracovní doba (jednosměnný provoz). Náplň práce: organizace a koordinace práce skladníků, zodpovědnost za provoz a údržbu manipulační techniky a regálových systémů, optimalizace interního a externího toku materiálu, tvorba a implementace logistických instrukcí a procedur, neustálé hledání cest ke snižování logistických nákladů, plánování a řízení aktivit oddělení, řešení problémů a reklamací, rozdělování úkolů a kontrola jejich plnění, kontrola a vymáhání dodržování bezpečnostních a hygienických předpisů, report výsledků manažerovi logistiky. Požadujeme: min. 2 roky praxe v oblasti vedení skladu, řidičský průkaz sk. B, zkušenost s obsluhou manipulační techniky, znalost BOZP, PO a ŽP, orientace na výsledky a detailní přístup, schopnost řídit a motivovat tým, vynikající komunikační a organizační dovednosti. Nabízíme: 5 týdnů dovolené, příspěvek na dojíždění, dotované stravování, fitness v závodě, cafeterie 10.000,- Kč/rok a další bonusy. Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem.

Plat od:
40 000 - 50 000 Kč
Pracoviště:
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
16.04.2024
Obor a Profese:
Ředitel/manažer logistiky
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Pavlína Franková
354 501 258
prace|petainer#cz






Podobné nabídky práce

Řídící pracovníci v oblasti dopravy

ZnojmoVECHRA Expres, spol. s r.o.
45 000 - 50 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti logistiky

Jindřichův HradecSANTAL spol. s r.o.
35 000 - 40 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti logistiky

JeseníkJiří Marinka
38 000 - 43 000 Kč

Ostatní řídící pracovníci v oborech příbuzných dopravě a logistice

PrahaAnheuser-Busch InBev Czech s.r
70 000 - 90 000 Kč

Ostatní řídící pracovníci v oborech příbuzných dopravě a logistice

PrahaAnheuser-Busch InBev Czech s.r
80 000 - 90 000 Kč

Články ze světa práce


Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.