Ostatní řídící pracovníci v oborech příbuzných dopravě a logistice

Straková Tereza, e-mail: Tereza.strakova@ab-inbev.com

plynulá angličtina podmínkou, znalost MS OFFICE, SAP, analytické a technické dovednosti podmínkou, zkušenosti s TMs programem v mezinárodní společnosti, komunikační dovednosti, silné organizační schopnosti, zkušenosti s analýzou logistických projektů a jejích funkcí, projektové myšlení, zkušenosti se sestavováním a řízením portfolia zákazníků

Technické dovednosti: MS OFFICE, SAP, Outlook

Zaměstnanecké výhody: Příspěvek na stravování, příspěvek na sport, možnost práce z domova, půlroční bonus

Plat od:
80 000 - 90 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
23.04.2024
Obor a Profese:
Ředitel/manažer logistiky
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Tereza Straková
Tereza#strakova|ab-inbev#com






Podobné nabídky práce

Řídící pracovníci v oblasti dopravy

ZnojmoVECHRA Expres, spol. s r.o.
45 000 - 50 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti logistiky

Jindřichův HradecSANTAL spol. s r.o.
35 000 - 40 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti logistiky

JeseníkJiří Marinka
38 000 - 43 000 Kč

Ostatní řídící pracovníci v oborech příbuzných dopravě a logistice

PrahaAnheuser-Busch InBev Czech s.r
70 000 - 90 000 Kč

Články ze světa práce


Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?