MANAŽER KVALITY | CHEMIE | AŽ 80 000 KČ

Významná společnost působící v oblasti výroby stavební chemie hledá vhodné kandidáty na pozici Manažer kvality.

Jste zkušený kvalitář a oblast chemícké výroby je Vám blízká? Máte vzdělání technického zaměření? Jste komunikativní, umíte vyjednávat a máte zkušenosti s vedením týmu?

Pak možná hledáme právě Vás!

Co by bylo náplní Vaší práce?

- vedení týmu oddělení kvality
- definování a implementace procesů zajišťujících stabilní vysokou kvalitu produktů
- řízení a analýza neshod a následné návrhy a zavádění nápravných opatření
- sběr a analýza dat pomocí standardních nástrojů kvality, interpretace vedení
- aktivní využívání a návrhy pro využití analytických metod (GC-MS, FTIR, NIRS)
- identifikace a řešení problémů spojených s kvalitou, návrhy procesů vedoucích ke zlepšení
- zajištění a účast na interních i externích auditech
- komunikace s dodavateli a zákazníkyZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
60 000 Kč
Pracoviště:
Kladno
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- VŠ/SŠ technického směru
- praxe na obdobné pozici alespoň 3 roky
- zkušenost z chemické výroby výhodou
- zkušenost s vedením týmu
- komunikační a vyjednávací dovednosti
- komunikativní úroveň angličtiny – jednání se zákazníky a dodavateli

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

- 5 týdnů dovolené
- možnost zdravotního volna
- 13. plat
- závodní stravování
- vzdělávací kurzy
- příspěvek na sport/kulturu/volný čas
- příspěvek na penzijní/životní připojištění

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Ředitel/manažer kvality
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Praha Recruitment (GR)
(+420) 242 456 400
K#Pavelkova#406443203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.

Jak si věřit při hledání práce?

Jak si věřit při hledání práce?
Hledání práce může být občas pěkně náročné dobrodružství. I při neúspěchu je však důležité neházet flintu do žita a snažit se myslet pozitivně. Jak si tedy víc věřit a najít si v dnešní době práci?