PRODUKTOVÝ MANAŽER | JIHLAVA

Máš středoškolské vzdělání a chuť učit se novým věcem a dále se rozvíjet?

Hledá se PRODUKTOVÝ MANAŽER!

* Spolupráce na strategických plánech a sběr informací o konkurenci

* Monitorování trendů v interiérovém designu

* Navrhování a uvádění nových produktů na trh

* Podpora obchodní a marketingové strategie

* Příprava prodejních materiálů a organizace školení

* Analýza a optimalizace produktového portfolia

* Prezentace nových produktů veřejnosti

* Komunikace s dodavateli a vyjednávání cen

* Účast na technických a legislativních školeních

* Příprava a vyhodnocování prodejních akcí

* Nastavování procesů a hledání nových možnostíZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
42 000 Kč
Pracoviště:
Jihlava
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

Požadavky:
* Min. SŠ
* AJ alespoň základ
* Komunikační schopnosti
* Znalost MS Office

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

* 5 týdnů dovolené
* Flexibilní pracovní doba
* Home Office
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na dopravu

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Product Specialist
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Jihlava (GR)
(+420) 567 588 911
A#Valentova#406566203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.