KOORDINÁTOR V NÁKUPNÍM ODDĚLENÍ

Jako člen sourcingového týmu se budete starat o přidělenou dodavatelskou základnu zejména z obchodního hlediska a koordinovat související aktivity v rámci svěřeného portfolia. Součástí práce jsou i rutinní denní činnosti, jako je aktualizace sytémových dat, reporting nebo distribuce a implementace technických změn. Atraktivní součástí práce je spolupráce s kolegy z různých oddělení u nás i v zahraničí a v případě zájmu i zahraniční služební cesty. Pozice klade nároky na důkladnost a pozitivní a otevřený přístup k učení. Součástí pohovoru je test základních znalostí MS ExcelZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
40 000 Kč
Pracoviště:
Plzeňský kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

* SŠ /VŠ vzdělání
* Praxe ve výrobním závodě
* Angličtina na komunikativní úrovni slovem i písmem (od úrovně lepší B2)
* Práce v MS Office – zejména Excel (pokročilý uživatel)
Základní znalost čtení technických výkresů výhodou
*Zkušenost z oblasti nákupu či dodavatelského řetězce vítána

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

* příspěvek na dopravu
* příspěvek na penzijní připojištění
* měsíční bonusy
* 25 dní dovolené
* jazykové kurzy
* závodní stravování na náklady firmy

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Product Specialist
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Plzen (GR)
(+420) 378 402 800
d#ulc#406220203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?