Ostatní řídící pracovníci v oblasti financí (kromě finančních a pojišťovacích služeb)

-první kontakt se zaměstnavatelem:Mgr.Marek Rojka,marek.rojka@ibs-sro.com
-jedná se o pozici Finance Manager, pracovník je zodpovědný za zlepšení ziskovosti společnosti tím, že se zaměří na úpravu chování managementu s cílem snížit náklady, zvýšit výnosy a maximalizovat podniková aktiva. Usnadňuje finanční procesy, řídí tvorbu cen, obnovování smluv, dodržování účetních předpisů a analyzuje ziskovost. Součástí práce je schvalování, vyhodnocování a řízení projektů, přidělování zdrojů a monitorování výkonnosti projektů. Pracovník může řídit ostatní pracovníky v rámci oddělení. Preferovaná znalost angličtiny a urdštiny. Očekává se zkušenost na obdobné pozici ze zahraničí.

Plat od:
115 000 Kč
Pracoviště:
Praha-západ
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Finanční ředitel/manažer
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Marek Rojka
marek#rojka|ibs-sro#com






Podobné nabídky práce

Řídící pracovníci v oblasti úklidu

PrahaPemax servis s.r.o.
35 000 - 39 000 Kč

Ekonomičtí a finanční náměstci (ředitelé)

PrahaFingarant s.r.o.
65 012 - 70 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti úklidu

PrahaARTHURINVEST s.r.o.
od 32 000 Kč

Ekonomičtí a finanční náměstci (ředitelé)

NáchodWikov MGI a.s.
od 40 000 Kč

Ekonomičtí a finanční náměstci (ředitelé)

PrahaPernod Ricard Czech Republic s
od 80 000 Kč

Články ze světa práce


10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?