TECHNIK ELEKTRO | VHODNÉ I PRO ABSOLVENTY

Máš vzdělání v elektrotechnickém směru a platnou vyhlášku 50?

Máme pro Tebe nabídku na pozici ELEKTROTECHNIKA. Nabídka platná také pro ABSOLVENTY.

Denně se budeš starat o následující:
- technická podpora výroby
- údržba strojních zařízení
- objasňování příčin poruch strojního zařízení
- práce s technickou dokumentací
- spolupráce s ostatními odděleními
- modernizace výrobních linek a spolupráce na automatizaci výrobyZašlete nám svůj životopis. Více podobných pozic naleznete na https://cz.gigroup.com/nabidky-prace/?job=&placeOfWork=

Plat od:
40 000 Kč
Pracoviště:
Havlíčkův Brod
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- min. SOU elektrotechnického směru
- platná vyhláška 50/1978 Sb. § 8
- zkušenosti s prací s měřícími a programovacími přístroji
- uživatelská znalost MS Office
- řidičský průkaz sk. B
- ochota pracovat v nepřetržitém provozu

- výhodou je znalost řídících systémů - např. Step 7, SIMATIC S7

Bonusy:

- 25 dní dovolené
- bonusy
- příspěvek na dopravu
- příspěvek na penzijní připojištění
- cafeteria 1 600 Kč/měsíc
- stravenky

- možnost kariérního růstu a stáže v zahraničí

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Elektrotechnik
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
HQ GI (GI)
D#Palsova#406345203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.