Key Account Manager

Vaše náplň práce
  • dostanete na starost přidělené portfolio zákazníků, o které se budete starat
  • vašim denním chlebem budou listingy, akce, promoce, roční vyjednávání a také práce s Excelem a PowerPointem
  • budete se hodně kamarádit s tabulkami (Excel), počítat ceny, marže, apod.
  • budete analyzovat, jak si vedeme u vašich zákazníků, tyto analýzy následně interpretovat a prezentovat v rámci firmy
  • budete často v kontaktu s naším oddělením logistiky/plánování a trade marketingem
  • budete občas jezdit k zákazníkům a na „store-checky“, proto řidičský průkaz a nějaké najeté kilometry jsou na této pozici samozřejmostí

Váš profil
  • potřebujete alespoň krátké předchozí obchodní zkušenosti z oblasti FMCG a povědomí o tom, jak se jedná s řetězci
  • znalost angličtiny na komunikativní úrovni
  • vlastníte řidičský průkaz sk. B
  • práce na PC, Excel, Powerpoint


Naše nabídka
  • 5 týdnů dovolené
  • 13. plat (dle pravidel společnosti)
  • Služební automobil a notebook
  • Možnost využití Home office až 2 dny v týdnu
  • Pravidelné vzdělávání a školení
  • Firemní benefity (dle pravidel společnosti)
  • Elektronické stravenky
  • Penzijní připojištění (dle pravidel společnosti)
  • Firemní svačinky
  • Možnost nákupu firemních výrobků
  • Možnost zvýhodněných telefonních tarifů
  • Výborná jídelna v budově
  • Firemní akce
  • Káva s mlékem z kunínské mlékárny – co vypijete

Pracoviště:
Opatov, Praha 11
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

  • potřebujete alespoň krátké předchozí obchodní zkušenosti z oblasti FMCG a povědomí o tom, jak se jedná s řetězci
  • znalost angličtiny na komunikativní úrovni
  • vlastníte řidičský průkaz sk. B
  • práce na PC, Excel, Powerpoint


Bonusy:

  • 5 týdnů dovolené
  • 13. plat (dle pravidel společnosti)
  • Služební automobil a notebook
  • Možnost využití Home office až 2 dny v týdnu
  • Pravidelné vzdělávání a školení
  • Firemní benefity (dle pravidel společnosti)
  • Elektronické stravenky
  • Penzijní připojištění (dle pravidel společnosti)
  • Firemní svačinky
  • Možnost nákupu firemních výrobků
  • Možnost zvýhodněných telefonních tarifů
  • Výborná jídelna v budově
  • Firemní akce
  • Káva s mlékem z kunínské mlékárny – co vypijete

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Prodej a obchod, Prodej a obchod: Key Account Manager
Min. vzdělání:
Nezáleží na vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Michaela Lainová
m#lainova|trenkwalder#com






Články ze světa práce


Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.