Specialisté v oblasti kvality a certifikace systémů řízení (ISO)

Místo výkonu práce: Podnikatelská 160/4, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup možný ihned. Pracovní doba: Po-Pá 7:00-15:30 h. Požadujeme: znalost práce s MS Office, řidičský průkaz sk. B. Nabízíme: příspěvek na penzijní připojištění. Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem.

Plat od:
25 000 - 50 000 Kč
Pracoviště:
Cheb
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
22.04.2024
Obor a Profese:
Specialista ISO
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Roman Hrdý Ph.D.
603535438
hrdy|esto#cz






Podobné nabídky práce

Specialisté v oblasti kvality a certifikace systémů řízení (iso)

Frýdek-MístekDAEHA EUROPE s.r.o.
80 000 - 120 000 Kč

Specialisté v oblasti kvality a certifikace systémů řízení (iso)

LiberecSodecia Automotive Liberec s.r
48 000 - 55 000 Kč

Specialisté v oblasti kvality a certifikace systémů řízení (iso)

Frýdek-MístekDS Autotech Europe, s.r.o.
35 000 - 40 000 Kč

Specialisté v oblasti kvality a certifikace systémů řízení (iso)

HraniceDAS Czech Republic s.r.o.
70 000 - 140 000 Kč

Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.