Odbytoví agenti

Požadujeme: Vzdělání: VŠ nebo ÚSO s maturitou - technického směru, řidičský průkaz B, jazykové znalosti: anglický jazyk slovem i písmem + další jazyk - základy, znalost ochodního jednání, čtení technické dokumentace, tvorba prezentace firmy. Nabízíme: perspektivu ve firmě s mnohaletou tradicí, dobré platové a pracovní podmínky. Zaměstnanecké výhody: odborná školení, 5 týdnů dovolené, příspěvek na dopravu, příspěvek na závodní stravování, příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, věrnostní odměny. Kontakt: osobně, e-mailem či telefonicky.

Plat od:
35 000 Kč
Pracoviště:
Beroun
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
06.03.2024
Obor a Profese:
Supply Chain Specialist
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Bc.Petr Dlouhý MSc, Jana Komínková
311 575 217; 311 575 501
petr#dlouhy|buzuluk#cz / jana#kominkova|buzuluk#cz






Podobné nabídky práce

Odbytoví agenti

BruntálStyroprofile, a.s.
od 25 000 Kč

Odbytoví agenti

JeseníkŘetězárna a.s.
31 000 - 42 000 Kč

Odbytoví agenti

NáchodHRONOVSKÝ s.r.o.
24 000 - 26 000 Kč

Celní deklaranti

HodonínT Machinery a.s.
od 30 000 Kč

Odbytoví agenti

HodonínK R O N, s.r.o.
od 27 000 Kč

Celní deklaranti

Praha-východSCHENKER spol. s r.o.
38 000 - 42 000 Kč

Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?