RECRUITMENT CONSULTANT - VÝROBNÍ OBLAST (DĚLNICKÉ PROFESE)

Do našeho plzeňského týmu hledáme kolegu/kolegyni, která posílí naše oddělení temporary staffing, které se specializuje na nábor dočasně přidělených zaměstnanců k našim významným klientům. ADMINISTRATIVA, KOORDINACE, DENNÍ KOMUNIKACE - to je hlavní náplň práce Recruitment Consultanta u nás v Graftonu. Co budete mít na pozici konkrétně na starosti? - komunikaci s našimi klienty - vyhledávání vhodných kandidátů na dělnické/výrobní pozice včetně tvorby inzerátů, selekce CV a vedení pohovorů - veškerou HR administrativu související s náborem (nástupní/výstupní pracovní dokumenty), zajištování lékařských prohlídek, zpracování docházek dočasně přidělených zaměstnanců, podkladů pro mzdy, atp. - komunikaci s úřady a ubytovacími zařízeními - úzkou spolupráci s ostatními odděleními společnosti - NÁSTUP IDEÁLNĚ IHNED, popř. dohodou - Pracovní doba: 8-17hod. (čím dřív do práce přijdeš, tím dříve odejdeš)Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu





Články ze světa práce


Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Znáte svou cenu na trhu práce?

Znáte svou cenu na trhu práce?
Hledáte novou práci nebo uvažujete o změně povolání? A znáte svou cenu na trhu práce? Doporučujeme si zjistit, jaké platy dostávají lidé, kteří pracují na obdobných pozicích. Tento průzkum vám pomůže vytvořit představu, jak byste měli za danou práci být ohodnoceni právě vy.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.