MISTR VÝROBY - Tachov

Máš zkušenosti s vedením týmu? Rád pracuješ s lidmi a práci mistra už jsi někdy dělal?

Pak koukni na naší nabídku na pozici MISTR.

Hledáme totiž šikovného kolegu pro náš do našeho týmu.

Tvojí náplní práce bude:

- plánování směn
- organizace činností na daném výrobním úseku
- odpovědnost za chod směny, kvalitu výroby a dodržování výrobního plánu
- vyhodnocování výkonnosti a efektivity
- dohled nad dodržováním pravidel BOZP, zajištění pracovních pomůcek a zácviku/školení zaměstnanců
- kontrola docházky, motivace a hodnocení pracovníků
- práce ve směnném provozuZašlete nám svůj životopis. Více podobných pozic naleznete na https://cz.gigroup.com/nabidky-prace/?job=&placeOfWork=

Plat od:
42 000 Kč
Pracoviště:
Tachov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- vzdělání technického směru
- předchozí zkušenost na vedoucí pozici ve výrobě
- ochota pracovat v třísměnném provozu
- schopnost vést tým a motivovat

Bonusy:

- možnost profesního růstu
- odborné kurzy a školení
- příspěvek na penzijní připojištění/životní pojištění
- závodní stravování
- stravenky
- dovolené 5 týdnů
- výkonnostní bonus 1000 Kč měsíčně
- docházkový bonus 2000 Kč měsíčně

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Mistr
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
T&P Plzen (GI)
A#Vesela#405399203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?