Řídící pracovníci v oblasti obchodu

Kontakt zasláním životopisu na e-mail personalni@stamont.eu.

Požadavky:
- SŠ vzdělání ideálně technického směru
- praxe v oboru 3-5 let
- orientace na zákazníky a výsledek
- zkušenosti s vedením týmu
- velmi dobré komunikační dovednosti
- silné organizační schopnosti
- zvládnutí práce pod stresem
- vysoký stupeň rozhodovacích schopností.
Hlavní činnost:
- samostatné řízení a organizace střediska (provoz, obchod, personál)
- jednání s obchodními partnery
- vyhotovení nabídek pro zákazníky
- pravidelná kontrola prodejních cen a prodejní marže
- pravidelné vyhodnocování a řízení reklamací s dodavateli / zákazníky
- optimalizace a řízení skladových zásob, paletového hospodářství
- pravidelné sledování stavu technických zařízení, věcí marketingového a informativního rázu, objektů a majetku společnosti a následné zadávání požadavků na odstranění zjištěných závad.
Nabízené výhody:
- základní mzdové rozpětí 48.100,- Kč - 56.500,- Kč + roční bonus až 111.000,- Kč.

Plat od:
48 100 - 56 500 Kč
Pracoviště:
Rychnov n. Kněžnou
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
13.05.2024
Obor a Profese:
Bankovní specialista
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Daniel Šárka
771 233 237
personalni|stamont#eu






Podobné nabídky práce

Řídící pracovníci v oblasti obchodu

Kralupy n. VltavouISPO CZ s.r.o.
od 60 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti obchodu

PrahaLuminary Media s.r.o.
od 66 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti finančních služeb

ŠlapaniceMěsto Šlapanice
25 280 - 37 170 Kč

Řídící pracovníci v oblasti obchodu

PrahaVSL SYSTÉMY /CZ/, s.r.o.
od 75 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti obchodu

PrahaKrtechmatics s.r.o.
od 150 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti obchodu

PrahaKrtechmatics s.r.o.
od 150 000 Kč

Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?

Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?
S příchodem nového člena rodiny nepřichází jen radost, ale také vyšší rodinné výdaje. Je tedy logické, že ženy často hledají možnosti přivýdělku, nebo nechtějí přestat podnikat. Jaká jsou omezení, která vás potkají při podnikání na mateřské/rodičovské dovolené?