Nabídkový technik - strojírenství

Vaše náplň práce
  • Nacenění poptávaných produktů
  • Podpora při realizaci projektů z hlediska nákladů
  • Naceňování a odesílání nabídek zákazníkům
  • Podpora nabídkového procesu
  • Práce na vývoji naceňovacích nástrojů
  • Podpora projektů v realizaci
  • Doplňování informací do cenových databází

Váš profil
  • Minimálně středoškolské vzdělání – preferováno technické vzdělání s maturitou jako minimum
  • Velmi dobrá znalost MS Office – především Excel
  • Velmi dobrá komunikace – jak mluvená, tak psaná
  • Analytické myšlení, přesnost a pečlivost
  • Dobré technické myšlení
  • Prozákaznická orientace

Naše nabídka
  • Práce v prestižní a velmi stabilní zahraniční společnosti
  • Práce na velmi zajímavých projektech pro zákazníky z celého světa
  • Doba neurčitá
  • Pružná pracovní doba, možnost home office
  • Osobní rozvoj, školení, profesní růst, nové zkušenosti 
  • Mnoho benefitů jako 5 týdnů dovolené, cafeterie, penzijní připojištění, stravenky, příspěvek na sport, kulturní akce, sportovní benefity a mnoho dalších 
  • Bonusy nad rámec základní mzdy 

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.






Články ze světa práce


Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?