Účetní všeobecní

Požadavky: - dobrá znalost podvojného účetnictví a daňové problematiky včetně zpracování příslušných daňových hlášení (DPH, daň z příjmu, silniční daň popř. další). spolupráce s daňovým poradcem a auditory - zpracování měsíčních výkazů hospodaření - ukončené středoškolské vzdělání - nutná praxe min. 1 rok v účetnictví kromě zpracování mezd a personalistiky - komunikativnost, pečlivost, samostatnost Nabízíme: - příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv - motivující finanční ohodnocení - občerstvení na pracovišti - pracovní doba 8 hodin - stravenkový paušál - vánoční odměny - nástupní mzda od 35. 000,-Kč - nástup možný ihned - pracoviště Olomouc Další informace Vám rádi sdělíme na osobním pohovoru u nás. Prosíme zájemce o místo o zaslání osobního životopisu na e-mail kracmarova@apion.cz

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Mzdoví účetní

OlomoucKlíč - centrum sociálních služ
24 100 - 34 370 Kč

Účetní všeobecní

OlomoucREGRET CZ s.r.o.
32 000 - 35 000 Kč

Odborní účetní všeobecní

OlomoucPaMPO, spol. s r.o.
35 000 - 42 000 Kč

Účetní všeobecní

OlomoucFARMAK - GASTRO s.r.o.
30 000 - 33 000 Kč

Fakturanti

OlomoucZEMAN Váhy s.r.o.
10 000 - 15 000 Kč

Účetní všeobecní

OlomoucLB 2000, s.r.o.
33 300 - 40 000 Kč



Podobné nabídky práce

Účetní všeobecní

Hradec KrálovéFa RENE a.s.
34 000 - 37 000 Kč

Mzdoví účetní

Hradec KrálovéBiskupské gymnázium, církevní
30 000 - 38 000 Kč

Odborní pracovníci v oblasti účetnictví, ekonomiky a personalistiky

Hradec KrálovéStudijní a vědecká knihovna v
21 710 - 31 820 Kč

Prohlédnuté pracovní nabídky

Účetní všeobecní

od 57 000 KčNáchod Wimex s.r.o.

Články ze světa práce


Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.