Specialisté v oblasti kvality a certifikace systémů řízení (ISO)

KONTAKT PRVOTNĚ E-MAILEM : Shapovalov Valeriy, e-mail: heftbau@gmail.com

Specialisté v oblasti kvality a certifikace systémů řízení (ISO) - Interní auditor specialista (kromě účetnictví)


Zam. výhody stravenky.

Plat od:
65 012 - 75 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
02.01.2024
Obor a Profese:
Specialista ISO
Min. vzdělání:
Vyšší odborné vzdělání
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Valeriy Shapovalov
heftbau|gmail#com






Podobné nabídky práce

Specialisté v oblasti kvality a certifikace systémů řízení (iso)

Frýdek-MístekDAEHA EUROPE s.r.o.
80 000 - 120 000 Kč

Specialisté v oblasti kvality a certifikace systémů řízení (iso)

LiberecSodecia Automotive Liberec s.r
48 000 - 55 000 Kč

Specialisté v oblasti kvality a certifikace systémů řízení (iso)

Frýdek-MístekDS Autotech Europe, s.r.o.
35 000 - 40 000 Kč

Specialisté v oblasti kvality a certifikace systémů řízení (iso)

HraniceDAS Czech Republic s.r.o.
70 000 - 140 000 Kč

Články ze světa práce


Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?