Izolatéři

*KO: Hanák Rostislav, tel.: 601 220 820, e-mail: ha.rostislav@seznam.cz.

Práce ve výškách, dobrý zdravotní stav podmínkou. Spolehlivost, zodpovědnost, schopnost samostatně pracovat, flexibilita, ŘP sk. B.

Plat od:
150 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Izolatér
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Rostislav Hanák
601 220 820
ha#rostislav|seznam#cz






Podobné nabídky práce

Izolatéři

OpavaSolich a Stavař s.r.o.
40 000 - 50 000 Kč

Izolatéři

PrahaMARLIN STYLE s.r.o.
20 000 - 35 000 Kč

Izolatéři

Česká LípaELETH company s.r.o.
45 000 - 80 000 Kč

Izolatéři

PrahaYAWEDA s.r.o.
od 24 000 Kč

Izolatéři

BlanskoAleš Dvořák
od 25 000 Kč

Izolatéři

PrahaIzomakers s.r.o.
od 26 000 Kč

Prohlédnuté pracovní nabídky

Technici ve výzkumu a vývoji v ostatních průmyslových oborech

35 000 - 42 000 KčÚstí nad Orlicí Vúb a.s.

Technici v ostatních průmyslových oborech

od 40 000 KčŠternberk Vstřikovací systémy pro plast

Mzdoví účetní

35 000 - 38 000 KčOstrava Cleancat s.r.o.

Tesaři

od 22 200 KčPraha Laryol s.r.o.

Články ze světa práce


10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.