HLAVNÍ ÚČETNÍ| OSTRAVA

Máš zkušenosti s účetnictvím? ZvládÁŠ komunikovat v AJ? Láká tě vedoucí pracovní pozice? Máš zkušenosti z výrobní nebo automotive společnosti?

Nově hledáme HLAVNÍ ÚČETNÍ přímo do Ostravy!!!

Pracovní náplň:

* vedení kompletního účetnictví
* komunikace s úřady
* vedení přímých podřízených
* tvroba pravidelných závěrek
* reporting
* zpracování a příprava příslušné administrativy
* spolupráce s oddělením controllinguZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
70 000 Kč
Pracoviště:
Ostrava
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

* min SŠ vzdělání ekonomického směru
* zkušenosti na obdobné pozici min. 3 roky
* AJ na úrovni B2
* znalost českých účetních standardů
* znalost SAP a MS Office

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

* pravidelné bonusy, prémie
* 13. mzda
* 5 týdnů dovolené
* příspěvky na volnočasové aktivity
* příspěvky na životní/penzijní pojištění
* cafeterie
* multisport karta
* další benefity

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Hlavní účetní
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Ostrava (GR)
(+420) 595 131 777
d#blaha#404909203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?
Motivační dopis se stal nezbytnou součástí procesu hledání práce. V poslední době se dost změnil, už není jen formální přílohou, ale spíše osobním projevem vašeho zájmu o danou práci. Zde je několik klíčových tipů, jak napsat efektivní motivační dopis, který zaujme a přinese pozvání na pohovor.

Jak si věřit při hledání práce?

Jak si věřit při hledání práce?
Hledání práce může být občas pěkně náročné dobrodružství. I při neúspěchu je však důležité neházet flintu do žita a snažit se myslet pozitivně. Jak si tedy víc věřit a najít si v dnešní době práci?

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?