Hlavní účetní

Výzkumný ústav vodohospodářský T. G. Masaryka se zaměřuje na výzkum stavu, užívání a změn vodních ekosystémů a jejich vazeb v krajině, hospodaření s odpady a obaly.

VÚV TGM, v. v. i., pracoviště Praha hledá do svého týmu nového kolegu/kolegyni na pozici: Hlavní účetní.

Více informací o společnosti naleznete na www.vuv.cz.

Místo práce: Praha 6

Termín nástupu: ihned / dle dohody

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete, prosím, prostřednictvím e-mailu svůj strukturovaný životopis a krátký motivační dopis na níže uvedený kontakt: kariera@vuv.cz.

Na tuto pracovní pozici, můžete reagovat pouze do 17. 5. 2024. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.

Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

• zkušenost v oboru financí a dotačního účetnictví
• dobrá znalost MS Office
• zkušenost s vedením lidí - schopnost koordinovat tým 4 lidí

Výhodou:
• předchozí zkušenost na pozici samostatné účetní

Náplň práce:

• celková odpovědnost za kompletní účetnictví a dodržování předpisů za organizaci
• koordinace účetních procesů v rámci účetního týmu
• metodické vedení finanční účtárny
• zpracování interních směrnic a pokynů z oblasti dotačního účetnictví
• spolupráce při zpracování interních předpisů vydávaných jinými odbornými útvary organizace
• spolupráce s daňovým poradcem a s auditory, řešení daňové problematiky a vypracování metodických pokynů z této oblasti
• spolupráce při zpracování povinných účetních a finančních výkazů definovaných legislativou
• spolupráce při zpracování statistických výkazů
• práce v interním ekonomickém systému QI
• účtování vybraných účetních operací
• orientace v daňové problematice DPH, měsíční zpracování přiznání DPH, kontrolní hlášení
• měsíční uzávěrky, roční uzávěrka včetně podkladů pro daňové přiznání
• vystavování, třídění a zaúčtování vydaných faktur včetně kontroly splatnosti saldokonta, uchování a administrace fakturační dokumentace
• evidence pohledávek podle jednotlivých dlužníků
• vedení a provádění inventarizace účtů a majetku v rámci účetních závěrek
• vedení archivu oddělení finanční účtárny
• další ad hoc úkoly podle pokynů nadřízených

Nabízíme / benefity:

• zajímavou a různorodou náplň práce v přátelském kolektivu
• odpovídající mzdové ohodnocení
• možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání (jazykové a odborné kurzy)
• 5 týdnů dovolené
• pružnou pracovní dobu
• příspěvek na stravování
• příspěvek na penzijní připojištění

Nástup:
ihned / dle dohody
Obor a Profese:
Bankovnictví a finanční služby - Hlavní účetní, Ekonomika a podnikové finance - Hlavní účetní
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Eva Grundová
+420224819391
egrundova|jobsystem#cz






Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?