IT analytik (70 - 90.000 Kč)

Do české firmy vyvíjející špičkový software na míru hledáme analytickou makovičku se znalostmi UML diagramů a SQL dotazů. Budeš vytvářet analýzy pro významné společnosti ze zdravotnictví, podílet se na zefektivnění analytických a návazných procesů uvnitř týmu a také komunikovat se zákazníky (podle projektu). Máme krásné moderní kanceláře přímo v srdci Prahy, zároveň ale také nabízíme práci v hybridním modelu s možností H/O.
* Komunikace se zákazníkem a zpracování analytických výstupů
* Vytváření analytické dokumentace a její následná aktualizace
* Nalezení vhodného řešení daného požadavku zákazníka
* Design na úrovni bloků / modulů i funkcí
* Tvorba struktury v UML v Enterprise Architect

Plat od:
70 000 - 90 000 Kč
Pracoviště:
Brno
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

* Práce s UML a libovolným CASE nástrojem
* Znalost databází (MSSQL, PostgreSQL)
* Komerční praxe jako IT analytik ideálně 2 roky
* Analytické, komunikační a organizační schopnosti

Bonusy:

* Zajímavé finanční ohodnocení
* Kvartální a jubilejní bonusy
* Stravenky v hodnotě 120 Kč/den
* Příspěvek do cafeterie až 30.000,- ročně
* 30 dní dovolené
* Příspěvky na penzijní a životní pojištění
* Možnost parkování
* Zdarma nápoje a občerstvení na pracovišti

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
IT, informační technologie
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Hong Nhung Tranová
+420 722 902 374
h#n#tranova|jobscontact#cz






Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.